KELEBIHAN PELAJAR KPLSM/maktab perguruan :3

Assalamualaikum wbt...
Disebabkan dua tiga hari lagi keputusan maktab akan keluar..sy wat research sket psal kelebihan2 nye..For your information ,abg sy blajar kt maktab jgak..hewhew :3\
http://www.smileycodes.info
Semakan kplsm boleh dibuat pada 30 April 2012

before sy meneruskan,ehem2 formalnyew..credit to http://kaunselingsmkas.blogspot.com/ sbb smua info dtg dari sni..:D

ps#yg ni tahun 2011 punye,asenye x brubah kot,tapi kalau salah sila betulkan .. ;)

"sebelum cakap pasal elaun saya ceritakan serba sedikit mengenai akademik. mereka ini belajar selama 5 tahun setengah ( 5 1/2) jee.. untuk dapatkan IJAZAH. bukan diploma ye..

#1 tahun 1/2 - persedian kursus sebelum mengambil ijazah (foundation) 
#4 tahun untuk ijazah pendidikan (BACELOR PENDIDIKAN)
http://www.smileycodes.info
Ni antara topik hangat yang korang nak tahu. Antara kelebihannya ialahhh:
1. yuran PERCUMA
2. asrama PERCUMA
3. ELAUN foundation RM430 sebulan.. belum cukup lagi!!
4. ELAUN IJAZAH RM700 sebulan @ 4200 per semester!!! huu~ mewah-mewah (loan VIVA pun bleh lepas ni.. haha)
5. ELAUN alat tulis RM800 setahun!!
6. ELAUN PRAKTIKAL (yang ni lebih kurang RM10 sehari!!)
7. belajar 7.00 pagi hingga 12.45 petang!! huuuu~ 6 jam je ooooo
8. cuti sama dengan CUTI SEKOLAH
9. tiket kapal terbang ditanggung(claim) pertama kali masuk mendaftar dan akhir semester 
10. KERJA MEMANG 99.9% DITANGGUNG (kalau CGPA & praktikal lulus-senang bangatt)


MASUK UNIVERSITI KELUAR BAYAR HUTANG PTPTPN -kalau ijazah 4 tahun tak kurang RM24,000 utang tuu...(kalau dpt TAJAAN tu lain cerita la.. hihi) 
jadi anda ingin lepaskan peluang sekiranya dapat peluang masuk KPLSPM!! itu pilihan anda..."


all credit goes to  http://kaunselingsmkas.blogspot.com :D

kelebihan dia bnyak sgt kan?http://www.smileycodes.info
so,kpada sesiapa yg ada apply ntuk kplsm ,sy doakan korang semua berjaya..


Comments

Popular posts from this blog

Loan Words

realization