Posts

Showing posts from February 15, 2013

cuti :'(

Image
Assalamualaikum wbt..

tinggal sehari je lagi cuti,urm..seriously cuti  dihabiskan dgn pkara2 yg x bfaedah n langsung x produktif ,huh -.-as expected la kan,bwak blik buku bertimbun2 pun,satu chapter pn x sempat hbis...klu difikirkan balik,ape yg aq dah buat slama sminggu kat kelantan ni?

klu nk listkan,ape lah sgt ,tdur,mkan bngun je kott..-.-
pape pun smlam aq masak roasted blackpepper chicken ..sedappp ;)
dah boley kahwin ni ..:3

btw,aq ade bli komik baruu..besst :3 comel lak tuu..n kelakar :D
ahh lupe,thanks pak najib sbb bg BB1M  tu,(wpun tu sbnarnye duit rakyat)..and simpati jgak ,dengar2nya Konsert Psy 2juta tu memalukan ..hoho.. Tapi pape pun dpt RM 250,tp tggl RM100 je lg,nnti nk bli komik lagiii  :D

Kak Rozita beranak lagi,dpt 4 ekor ank yg comell..anak dy yg 2 ekor tu dah besar and aktif tapi manja..sukewsukewsukew :3 Cik Fuku plak,makin hari makin kurus :/..tapi ank2 dy da besar,bising btol slalu je mntak mkann..haishhh..tapi still syang semua kucing tanpa mngira saiz,warna…